23 березня 2023 року Шведсько-український проєкт «Підтримка децентралізації в Україні» (SALAR International) провів вебінар на тему: «Шкільна освіта в громадах в умовах війни та у післявоєнний період».
Метою заходу була експертна дискусія із залучення аудиторії з органів місцевого самоврядування та освітян.
Питання, що обговорювалися:
1. Наслідки війни для системи освіти.
2. Можливості подолання освітніх втрат.
3. Особливості освітнього процесу під час воєнного стану у місцевих громадах.
4. Забезпечення дистанційного навчання для дітей, які стали вимушено переміщеними особами.
5. Відновлення освітнього процесу в деокупованих громадах.
6. Особливості освітньої політики в післявоєнний період.
Модератором заходу був Павло ХОБЗЕЙ – директор Львівського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Перша панель
Особливості освітнього процесу під час воєнного стану у місцевих громадах. Забезпечення навчання для дітей, які вимушено переміщеними особами.
Рита БОЙКО – начальниця відділу освіти, культури, молоді та спорту Копиченецької міської територіальної громади Тернопільської області.
Людмила ДЕЙКО – директорка Богданівського ліцею Великодимерської громади Київської області.
Вадим КАРАНДІЙ – координатор напряму відновлення доступу до освіти на деокупованих територіях ГС «РеОсвіта» та проєкту SURGe.
Олена ФІДАНЯН – директорка Департаменту освіт і науки м. Києва.
Друга панель
Можливості подолання освітніх втрат і розривів. Особливості освітньої політики в післявоєнний період.
Тетяна ВАКУЛЕНКО – заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти.
Лілія ГРИНЕВИЧ – перша проректорка Київського університету ім. Бориса Грінченка.
Олег ФАСОЛЯ – керівник компоненту підтримки освіти на місцевому та регіональному рівнях Шведсько-українського проєкту «Підтримка децентралізації в Україні».
Окремі відео виступів спікерів вебінару та відповіді на запитання
Play Video
Людмила Дейко - "Досвід організації освітнього процесу зруйнованих закладів освіти"
Play Video
Вадим Карандій - "Наслідки війни для системи освіти. Відновлення освітнього процесу під час війни та в післявоєнний час"
Play Video
Рита Бойко - "Як організовується навчання для дітей, які стали внутрішньо переміщеними особами (ВПО) або перебувають за кордоном?"
Play Video
Олена Фіданян - "Особливості освітнього процесу під час воєнного стану в місті Києві. Організація безпечного освітнього середовища"
Play Video
Тетяна Вакуленко - "Навчальні втрати: виклики та шляхи подолання. Можливості подолання навчальних втрат"
Play Video
Олег Фасоля - "Поради для керівників територіальних громад в повоєнний час. Що робить проєкт в цьому напрямку"
Play Video
Лілія Гриневич - "Особливості освітньої політики в післявоєнний час. Перезавантаження реформи НУШ і нові підходи до організації шкільної освіти"
Play Video